SAIO EZBERDINAK

Gure saioak bakoitzak duen mailaren arabera perstatzen ditugu. Horregatik, edozeinek egin dezake entrenamendua gure klase batean.

1.SAIOA: HASIBERRIA

Krossfitaren munduan berria bazara, plan hau jarraitzea gomendatzen dizugu:

  • Lehenengo hilabetean ordubeteko 6 klase jasoko dituzu.
  • Crossfitaren oinarrizko mugimenduak eta ariketak egiten ikastea da helburua.
  • Kirol ezberdinetako ariketekin erlazionatuta egongo da (arrauna, halterofilia, bizikleta, etab.).
  • Eguneroko entrenamendua (WOD) intentsitate ertainekoa izatea komeni da, mugimenduak guztiz kontrolatu arte.

máquina, rueda, calzado, ropa, vestir, zapato, persona, humano, CC0,  dominio público, libre de derechos | Piqsels

2. SAIOA: ESPERIENTZIADUNA

Krossfitaren munduan esperientzia baduzu, plan hau jarraitzea gomendatzen dizugu:

  • Lehenengo hilabetean ordubeteko klase ugari jasoko dituzu (astean 3 gutxienez).
  • Helburua, oinarrizko mugimenduetatik abiatuta gure gorputzeko osasun-maila gero eta hobeagoa izatea da.
  • Intentsitatea handiagoa izango da egunetik egunera, errendimendua hobetzeko.
  • Materialean ere pisua aldakorra izango da, gorputz bakoitzak ahalbidetzen duenaren arabera.

hombre, levantamiento, campanas de caldera, pesas rusas, entrenamiento con  pesas rusas, crossfit, fitness, ejercicio, gimnasio, entrenamiento | Pxfuel

Denbora ez baduzu edo ordutegi eztua baduzu, hona hemen etxean egiteko WOD-ak!!!

ETXEAN EGITEKO WOD-A

Creative Commons License
Except where otherwise noted, the content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.